Uwaga! Hosting Webplus konczy dzialalnosc z dniem 31.07.2019r. Wiecej informacji tutaj.

Image and video hosting by TinyPic



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Kto dzis wygral wazny mecz
Autor Wiadomość
R3D1

Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 327
Wysłany: 2010-01-10, 18:59   Kto dzis wygral wazny mecz

Polfinalowy mecz KMP pomiedzy BLoD vs DoD zakonczyl sie wynikiem 16:8 dla naszych.


Zagralismy w teamie:
R3D1
Narcyz
Qube
Czolgu

Dziekuje calemu klanowi za wklad w to zwyciestwo,ten wynik jest efektem ciezkiej pracy i czsu poswieconego na treningi na ktorych obecnosc byla prawie stuprocentowa.

Specjalne podziekowania dla Czolga ktory przy stanie 0:5 dla DoD rewelacyjnie zagrał pokonujac przeciwnika co pozwolilo nam sie przelamac i wygrac kolejne rundy.

Podziekowania również dla Michaja bez ktorego nie mielibysmy gdzie trenowac do tego meczu.

Final KMP odbedzie sie 23 lub 24 stycznia, a dzisiaj o 20 odbedzie sie drugi polfinal po ktorym poznamy naszego finalowego przeciwnika.Bedzie to jeden z klanow BTC lub sC .
_________________
 
     
Dolar 
$ Rz3źn!k $ m3=*


Wiek: 25
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: ChoRzow
Wysłany: 2010-01-10, 19:21   

Piateczka ziooom :)) teraz sie szykujemy do sC jaka mapa?
_________________
Jestem Porywaczem Zapalniczek
 
 
     
QuBe
Ugabuga

Wiek: 31
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 501
Wysłany: 2010-01-10, 19:25   

Jeszcze nie wiadomo z kim gramy w finale. A nóż BTC zaskoczy
 
     
CzOlGu 
Practice Man



Wiek: 27
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 375
Wysłany: 2010-01-10, 21:47   

xD 17 hp i na 3 z DoDu a do tego 20 s do konca rundy. :D

Final gramy z zamaskowanymi, niezle BTC pokarali
_________________
CzOlGu-wasz Practice Man
 
 
     
QuBe
Ugabuga

Wiek: 31
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 501
Wysłany: 2010-01-10, 22:32   

22 do 2 :O
 
     
Michaju

Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 25
Wysłany: 2010-01-11, 10:29   

No wynik ma nas zdemotywowac :D
Ale nas motywuje do jeszcze wiekszych poswiecen i treningow.
 
     
Regis 
member

Wiek: 22
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 87
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2010-01-11, 16:12   

u chłopaki musicie wygrać finał trzymam za was kciuki ;*
_________________
POZDRAWIAM!
 
 
     
Dolar 
$ Rz3źn!k $ m3=*


Wiek: 25
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: ChoRzow
Wysłany: 2010-01-11, 17:03   

sC juz w PCL pokonalismy czas to powtorzyc :) piszcie jaka mape gramy ^^
_________________
Jestem Porywaczem Zapalniczek
 
 
     
R3D1

Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 327
Wysłany: 2010-01-11, 21:02   

jeszcze nie wiadomo
_________________
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,28 sekundy. Zapytań do SQL: 11